FANDOM

Husky
Husky Wiki.jpg
Data urodzenia 4 marca 332 (wg. Kalendarza Astarii)
Wiek 10
Płeć Mężczyzna
Wzrost 140 cm
Waga 33,5 kg
Debiut Rozdział 1
Bazowa cecha Zmiana w syrenę
Miejsce znaku Szyja
Husky podróżuje razem z Cooro i rzesztą grupy. +Anima ryba. Morze pływać pod wodą, a jego forma +Animy wygląda jak syrena. Jego ulubione jedzenie to ryby.

Wygląd Edytuj

PAINT.png
Husky ma niebieskie 

oczy i blond włosy (chociaż niekóre źródła podają, że są niebieskie). Jest szczupły i ma bladą cerę.

Ubiór:

Mamy okazję zobaczyć go m.in. przebranego za dziewczynę, czy też w stroju uszytym z liści.

Najczęściej jednak ubrany jest w czarną koszulę i spodnie, niebieskie szorty oraz kamizelkę bez rękawów. Ma także czarny pas z srebrnym etui, czarne buty i niebieskie rękawice. Do tego szafirowe kolczyki w kolorze jego oczu, które dostał od rodziców.

Osobowość Edytuj

Nie przepada za płcią przeciwną. Jest to spowodowane częstymi drwinami z jego dziewczęcego wyglądu. Z tego też powodu nierzadko kłóci się z Naną.

Historia Edytuj

Z retrospekcji z rozdiału 13 (,,Depresja Husky'ego) dowiadujemy się, że w przeszłości się omal nie utopił. Uratowała go przemiana w +Anime.

Fabuła Edytuj

Pierwszy raz spotykamy Husky'ego w 1 rozdziale (,,Czarny anioł i srebrna księżniczka). Został zmuszony pracować jako ,,Księżniczka Syren, przebrany za dziewczynę. Jednak ucieka i od tamtej pory podróżuje wraz z Cooro.

Umiejętności Edytuj

Oprócz tego, że świetnie pływa, potrafi również oddychać pod wodą. W 17 rozdziale mangi (,,Koloseum Maggie 3) pokazuje, że potrafi walczyć za pomocą wędki. Zdarza mu się łowić ryby dla swoich towarzyszy.

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki